לפני 19 שנה פיתחתי תכנית העשרה העושה שימוש באמנות כמנוף לקידום תהליכים התפתחותיים ושיפור הדימוי העצמי של הילד/ה. שש שנים של מפגשים עם אלפי ילדים, הוריהם והצוותים החינוכיים, ביססו את גישתי ההוליסטית לקשרים בין הגוף לנפש ולתהליכי היצירה כבסיס בטוח להתפתחותו של דימוי עצמי חיובי במרחב חף משיפוטיות.
לימודי תואר ראשון בדגש על לקויות למידה והפרעות קשב והיפראקטיביות, ולימודי התרפיה באמנות כתואר שני, אפשרו המשך חקירה של הקשרים בין הפוטנציאל ההתפתחותי למימושו המיטבי בכלים יצירתיים, גם כנלווים לטיפול מילולי וגם כאמצעי טיפולי מרכזי.
ב- 13 שנה האחרונות מלווה תהליכי שינוי והתפתחות דרך הבעה יצירתית מתוך גישה מערכתית הרואה את צרכי הפרט ומתייחסת לסביבה כחלק בלתי נפרד מהצלחת התהליך. חיים מלאים ומספקים מתאפשרים בסביבה מכבדת המכירה ביכולות הפרט ומתחשבת גם במגבלות של כאן ועכשיו, כי בסביבה כזו ניתן להמשיך להתפתח ולגדול כל הדרך אל מימוש עצמי מיטבי.
בקליניקה מותאמת הסביבה הזו לצרכי הפונה, אשר מתנסה תחילה בעריכת שינויים במרחב הבטוח ולאחר מכן מתרחבים מעגלי השינוי גם אל הבית, הסביבה האקדמית, החברתית והתעסוקתית.
היעד של כל תהליך טיפולי, הוא לרכוש כשרים שיאפשרו הובלה עצמאית של תהליכי שינוי ומימוש הפוטנציאל האישי, ולבסס תחושת ביטחון וחוסן כדי להתמודד עם אתגרי החיים ממקום של תקווה ואופטימיות